I wish, I wish, I wish...

21:26


1. Rochie albastra cu paiete  AICI / Blue sequined dress HERE
2. Rochie mov deschis AICI / Purple roud neck dress HERE
3.Rochie slim albastra AICI / Blue slim dress HERE
4. Rochie burgundy AICI / Burgundy long sleeve dress HERE
5. Rochie alba din dantela AICI / White lace dress HERE
6.Rochie cu imprimeu floral AICI / Flower printed dress HERE
7. Rochie alba  AICI / White dress HERE
8. Rochie asimetrica AICI / Burgundy asymmetric dress HERE
9.Rochie cu pliuri AICI / Black and beige dress HERE

Pentru ca in fiecare zi dau de lucrusoare dragute pe internet, ma gandeam sa vi le arat si voua. Poate chiar as face o postare pe saptamana de acest tip, ce ziceti? Astazi va arat rochii in nuante puternice si cu imprimeuri diferite, perefecte pentru o seara mai speciala in oras. Am ales tonuri de albastru, mov si violet si am mai strecurat si cate o rochie alba sau neagra, pentru cele care inca nu-si fac curaj sa poarte nuante aprinse. Tu pe care o preferi?
Va doresc o saptamana excelenta si multa putere de munca! 

Every day I find great clothing items on the internet and I want to share with you what I've found. Maybe once a week I'll post about this subject, what do you think? 
Today I'll show you some great items I have recently found - dresses in strong colors and different patterns, perfect for a special evening out. I chose blues, purple and violet for this time. 
What would you choose?
Have a great week!

Follow me on Google+BloglovinFacebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

3 comentarii

  1. They are all very nice dresses, but if I had to choose I would go with the white lace dress. Lace is my fav & I could see this worn for many different occasions. Thanks for sharing! :)

    http://shavae.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. They are gorgeous. Love all of them!
    xx

    RăspundețiȘtergere