Genti si pantofi sub 50 de lei

22:22


Cu toate ne dorim o grămada de accesorii printre care cât mai multe genți, pantofi și bijuterii. De curând am găsit un nou site online de shopping, cu prețuri incredibile. Mi-am făcut un wishlist, așa că îl împărtășesc cu voi. Cu siguranță îmi voi comanda o geantă și poate o pereche de pantofi. Abia aștept să plasez comanda și să vă povestesc experiența mea cu shoppingul online. Voi ce ați alege?

We all want lots of handbags, shoes and jewelry, right? I recently found a new online shopping site with incredible prices and I made a wishlist, so I share it with you. I will definitely order a bag and maybe a pair of shoes. I can't wait to place the order and tell you more about my online shopping experience. What would you choose?

1. Geantă Contrast Coulour AICI / Contrast colour bag HERE
2. Sandale  AICI / Red and black sandals HERE

3. Pantofi cu barete AICI / Roman style high heels HERE
4. Geantă alba AICI / White little bag HERE   

5. Espadrile uni negre  AICI / Black espadrilles HERE
6. Geantă albă  AICI / White bag HERE
7. Espadrile animal print AICI / Animal printed espadrilles HERE

8.  Geantă neagră cu lanț  AICI / Chanel inspired bag HERE

   Follow me on Google+BloglovinFacebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

1 comentarii