Floral print for spring

22:26


În ultimul timp, v-am tot arătat piese vestimentare ce le-aș purta primăvara asta, însă de cămași nu am vorbit deloc pe blog. Personal, port cămăși la ocazii speciale și majoritatea le asortez la jeansi. Dar cu siguranță aș găsi o fustă drăguță prin dulap cu care să le asortez. Și pentru că primăvara se poartă imprimeul floral, m-am pus să caut cămăși drăgute. Cele care le-am găsit au preț sub 50 de lei și dacă nu mă credeți, convingeți-vă singuri. Le găsiți aici:


1. Cămașă cu imprimeu  AICI / Floral printed shirt HERE
2. Cămașă albă cu broderie AICI / White embroidered shirt HERE
3. Cămașă cu imprimeu floral în culor pastel AICI / Floral printed shirt  HERE

O zi excelentă vă doresc.

Lately, I have shown you items I'd wear this spring, but we haven't spoken about shirts. How often do you wear shirts? I usually wear shirts on special events and most of them I wear with jeans and a pair of black or nude heels, but I am sure I could find a nice skirt to wear with. And because this spring is in wearing floral print, I found some great floral printed ones to show you, and the price is amazing - under 10 dollars. Just take a look. 

Floral printed shirt HERE


White embroidered shirt HERE

Floral printed shirt  HERE

      Follow me on Google+Bloglovin, Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Great picks! I really like the plain white one! So cute and elegant! :)
    Hope you're having a good weekend so far! XOXO

    ~ Nicole
    www.nicolevaidosa.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Floral prints are a great trend to start the spring! Thanks for inspiration!

    http://againstandforward.blogspot.com.by

    RăspundețiȘtergere
  3. I love floral prints come spring and these pieces are so lovely, I'd definitely wear them; great selection, beauty! I hope you're having a great start to your week so far and thanks so much for sharing!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac toate trei! Însă pe prima o adooor! <3

    RăspundețiȘtergere