White & pastels

13:43



Sezonul acesta purtăm alb așa că m-am gândit să vă arăt câteva piese în nuanțe deschise. Tocmai mi-am plasat două comenzi online pe care le aștept cu drag. Dacă nu știți ce cadouri să faceți de Paște celor dragi, vă dau eu niște sugestii. Puteți alege o piesă vestimentară, o geantă sau o bijuterie, vă asigur că nu veți da greș. Eu mi-am ales deja o rochie din cele prezentate și abia aștept să o port. Albul se potrivește oricărei siluete, chiar și fetelor cu forme mai voluptoase pentru că o ținută all white subțiază. 
Hi ladies, just wanted to show you some Easter gift ideas and some of my new favourites items. This spring white and pastels are in, so you can choose a white dress or a beige/grey bag as Easter gift for your mother or your best friend. I have already chosen some great products and I can't wait to receive them and show you. Hope you like my wishlist/gift ideas. Have a great Monday!

1. Rochie lungă dantelă  AICI / Long lace dress HERE


2. Ochelari  AICI / Glasses HERE


3. Lanțișor săgeată AICI / Necklace HERE


4. Geantă bej AICI / Beige snake printed bag  HERE


5.  Rochie albă   AICI / White dress HERE



6.Gentuță gri  AICI / Grey little bag HERE


7. Sandale bej cu toc AICI / Lace-up sandals  HERE


                                Follow me on Google+Bloglovin, Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii