White & blue

17:34


Vara asta se poartă culorile deschise, așa că eu mereu aleg albastru deschis și alb. Culorile deschise îmi oferă o stare de bine și multă bună dispoziție. Am ales să vă arăt astăzi câteva produse de pe wishlistul meu. Geanta albastră mă fascinează, iar bluza albă din material fluid mă face să mă gândesc la briza mării, sunetul valurilor și serile calde de vară. Rochia o puteți purta la o cină romantică sau la un eveniment important, cu o pereche de sandale negre cu toc înalt.
Vara încă nu a început, însă eu deja tânjesc după vacanța la mare. Voi ați plănuit unde petreceți vacanta, sau încă e prea devreme și doar eu mă gândesc la asta? Vă doresc o săptămână excelentă în continuare.
P.S - folositi codurile de mai jos pentru reducere de pe site-ul www.wholesalebuying.com
WBblogger5 = 5 reducere la cumparaturi de peste 59 $
WBblogger10 = 10 reducere la cumparaturi de peste 99 $

This summer bright colors are in so I have chosen to show you some items from my wishlist. The baby blue bag is amazing and the white shirt makes me think about the late nights at the seaside. You can wear the dress with a pair of ankle strap sandals and a big smile at an important event or a night out. The summer has not began yet but I still dream about it. Maybe it is too early, isn't it? Wish you a great week. Kisses.

Use the codes to get your discount. 
WBblogger5 =  off on once purchase $59
WBblogger10 = 10 off on once purchase $99 




Blue dress - HERE
Ankle strap sandals - HERE


Blue bag - HERE
Sunglasses - HERE 
White blouse - HERE

Follow me on Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii