Shop my closet

13:41

Pentru că săptămâna trecută am reușit să fac curățenie generală în șifonier și mi-am dat seamna că am o grămadă de piese vestimentare (în special încălțăminte) pe care nu le mai port, m-am decis să fac o postare de tipul Shop My Closet. Majoritatea produselor sunt purtate o singură dată (la poze - deci aproximativ 1 oră) sau de câteva ori.
Pentru comenzi vă rog să îmi scrieți un e-mail pe adresa ancafratila17@yahoo.com sau pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
Enjoy!

          
Sandale - marimea 8.5 - se potrivesc unui 40
Preț - 50 lei
  Sandale - marimea 8 - se potrivesc unui 38 - 39
Preț 60 lei
Pantofi nude de lac - purtați de 2-3 ori, mărimea 38
Preț - 40 de lei (au mici semne de purtare)
Sandale nude - purtate o singură dată, mărimea 38
Preț - 60 de lei
Pantofi mărimea 38 - purtați de 2 ori
Preț - 30 de lei
Cămașă mărimea L - purtată o singură dată la poze ( se potrivește și unui XL)
Preț 35 de lei 
Palton alb - se potrivește unui M-L (purtat o singură dată la poze)
Preț - 70 de lei
Geantă - purtată de câteva ori
Preț - 55 de lei  - Vândut
Colier Primark - purtat de câteva ori 
Preț - 35 de lei
Pantofi - purtați o singură dată la poze
Preț - 30 de lei - Vândut

Costul transportului este de 10 lei prin Poșta Română și produsele se achită integral prin depunere în cont. 
Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii