Plus size beach wear and bandeau bikini

13:35


În ultima postare v-am arătat câteva costume de baie, însă mai toate erau mărimi mici. Ce facem noi, femeile mai voluptoase? Ne alegem costumele de baie care ne avantajează! Rosegal lansează două promoții de nerefuzat: bandeau bikini sau see through bikini sunt două categorii la care ei au reduceri mari.
Fie în două piese, fie într-o singură piesă, trebuie să ne simțim încrezătoare îmbrăcate în costumul de baie ales. Pentru că se găsesc foarte greu mărimi mari, vă spun secretul de unde îmi comand eu. Pe Rosegal.com am găsit foarte multe articole pentru femei plus size și mărimile corespund într-adevăr.
Calitatea este bună, iar prețu excelent. Grăbiți-vă și veți prinde și reduceri.
Vă arăt câteva modele ce mi-au plăcut foarte mult.
costum de baie intreg, negru - aici
costum de baie, imprimeu geometric - aici
costum de baie, animal print - aici
costum de baie întreg - aici
costum de baie, imprimeu floral - aici
costum de baie, imprimeu floral - aici
Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii