Newchic for summer holiday

12:24

Zilele trecute m-am simțit foarte rău. Am făcut o criză de fiere de care nu am crezut că o să mai scap. Am multe postări la coadă, însă le voi face rând pe rând.
Recent, am fost contactată de cei de la Newchic pentru a-mi alege câteva produse de la ei, urmând ca mai apoi să vă transmit vouă părerea mea despre ele.
Mi-am făcut și o listă de dorințe pe care o împărtășesc cu voi. Plănuiesc concediul de vară la mare, însă multe dintre hainele de vară nu îmi mai sunt bune, dat fiind variațiile mari de greutate cu care mă lupt - am aflat ca regimul ținut în 2014, cu toate că a dat rezultatele dorite atunci, mi-a lăsat și niște probleme de sănătate destul de mari... -
Dintre produsele alese, îmi voi comanda geanta de plajă și pălăria cu siguranță. Mi-aș dori și rochia din tulle și paiete pentru a o purta la o cină pe malul mării.
Ceea ce îl face diferit față de celelalte site-uri este faptul că mărimile sunt explimate în mărimi europene și sunt precizate dimensiunile în centimetri, astfel fiind mult mai ușor de văzut dacă ne este bună acea pereche de pantaloni la care visăm sau rochia mult dorită.
Voi reveni cât de curând cu un review sincer despre produsele lor.
Kisses,


Costum de baie - Newchic

Pălărie de plajă - Newchic

Geantă de plajă - nuanța bronze - Newchic

Rochie cu umerii goi - Newchic

Top negru cu dantelă - Newchic

Tricou cu volănașe - Newchic

Rochie elegantă - Newchic
                                     Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii