VICHY - Pielea ta ideală

18:30

Astăzi am trecut prin farmacii căutând kitul de mostre VICHY. Trebuie să recunosc că abia l-am mai gasit.

Vichy ne propune să testam noile produse pentru îngrijirea antirid ideala. Şi pentru ca eu, la 23 de ani mă pot lauda ca am doar cateva riduri fine, voi testa un sigur produs de aici şi anume IDEALIA LIFE SERUM, restul le-am facut cadou mamei! (Dacă aţi fi văzut cât de mult s-a bucurat! Vă sfatuiesc să mergeţi şi voi să cereti kitul în farmaciile Dona sau Sensiblu şi să-i faceţi mamei voastre o surpriză sau să le testaţi chiar voi.)
Acesta promite să netezească vizibil ridurile şi liniile fine şi să redefinească textura tenului, având o textură lejeră.

Odată cu kitul oferit gratuit, am primit o reducere de 20 de lei la achiziţionarea unui produs antirid VICHY din farmaciile DONA pe care mă gândesc să o folosesc.

Vă las cu pozele!
Weekend cât mai placut!

                                                           






You Might Also Like

0 comentarii