23 de ani... (Quick post)

03 decembrie



Cum mă simt la 23 de ani? Mă simt cea mai fericită din lume! Pentru că am o grămadă de persoane ce mă iubesc mult - un iubit extraordinar, o familie frumoasă și prieteni adevarați (puțini, dar buni).

Și ce poate fi mai plăcut decât un weekend prelungit în care să stai și să fi răsfățat toată ziua? Cu un vin bun în pahare seara, muzică pe fundal, haine confortabile și pufoase, atmosferă plăcută și multă căldură în cameră (da, pentru că sunt foarte friguroasă...). Probabil peisajul perfect ar fi fost o plapumă de zăpadă în loc de vremea mohorâtă de afară... dar dacă stau bine să mă gândesc, se auzeau frumos stropii de ploaie ce îmi băteau în geam...

Ziua de naștere mi-am petrecut-o cu persoanele foarte apropiate și le multumesc că mi-au fost alături. Anul ăsta am primit cele mai frumoase cadouri! Poate pentru că sunt primite de la oamenii care mă cunosc cel mai bine! Mulțumesc din nou celor care au avut să îmi transmită doar gânduri bune și bună dispoziție și bineînteles, vouă, celor care mă urmăriți pentru că în felul ăsta eu îmi indeplinesc un vis.
Pupikes!
Anca



Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe