Swarovski love

20 ianuarie



Zilele trecute am fost placut impresionata si bucuroasa sa aflu ca am castigat, pe pagina de facebook al celor de la Douglas, un concurs de machiaj. Premiul oferit a fost o bratara Swarovski si o sedinta gratuita de make-up.
Cu totii am auzit de faimoasele cristale Swarovski, nu-i asa? Numele acestora vin de la creatorul acestora, Daniel Swarovsk si reprezinta un mare brand in industria bijuteriilor.
Imi place foarte mult ca imi voi asorta bratara cu cerceii primiti de Craciun, tot de culoare albastra.
Cristalele Swarovski, de diferite nuante, sunt asezate pe  bratara din piele ce se inchide cu o capsa.
Cu toate ca sclipirile bratarii pe timp de zi exista, seara aceasta bratara se transforma in ceva wow! E o bijuterie ce putem sa o asortam atat unei tinute casual de zi, cat si unei rochii elegante pentru o cina in oras.
Voi aveti bijuterii cu cristale autentice Swarovski?




You Might Also Like

2 comentarii

  1. It looks amazing! I nominated you for a Liebster Award on my blog nikolnix.blogspot.com :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much! So happy to respond to your nomination in a new blogpost!
      Kisees!

      Ștergere

Subscribe