white blazer - Romwe

11 mai


Hei, fetelor, incepem o noua saptamana! Cum ati petrecut weekendul? Eu mi l-am petrecut lucrand pentru proiectele de la facultate. Ieri am fost invitata la o cina in stil mexican, de catre prietenii mei din Mexic, pe care i-am cunoscut aici in Sevilla. Cum a fosst mancarea? Foarte buna!
Dar sa revenim. In Sevilla sunt aproximativ 38 grade C si e foarte cald! Seara abia se mai racoreste... asa ca am ales sa port o rochita neagra simpla si noul meu sacou alb de la Romwe pe care il puteti gasi aici:
Sunt asa incantata de el si se potriveste de minune cu espadrilele mele albe.
Voi cum ati petrecut weekendul? Cum e vremea la voi in oras?

Hi girls, today we start another week! How did you spend your weekend? I spent mine working for some projects. Yesterday I was invited to a mexican dinner by my friends from Mexico, who live in Seville.
The food was great!
I wore a simple black dress and my new blazer from Romwe! Love it so much! The quality of the material is high and the price was awsome! You cand find it here.
Hope you have a great weekend! Let's get started!
Kisses.




Follow me on Google+Bloglovin or Facebook

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe