Get ready with me

18 ianuarie


Pentru că e început de săptămână vă invit să ne pregătim împreună pentru o nouă zi!
Primul lucru ce-l fac dimineața e să-mi beau cafeaua și să-mi deschid laptopul. Îmbrăcată într-un halat mult dorit, alb îmi încep dimineața. Soarele-mi bate în geam și parcă n-aș vrea să mai ies din pat. Îmi place să adopt ținute lejere când merg la facultate sau servici și de aceea mi se potrivește mereu un machiaj natural. Când îmi rămâne mai mult timp dimineața, îmi fac rapid și niște bucle. Puțin parfum, un strop de veselie, o rază de soare și toată ziua devine perfectă!

Dacă vă întrebați de unde am halatul, vă spun că l-am comandat online de pe astratex.ro și că am fost uimită de calitatea acestuia. Chiar dacă îmi doream unul pufos, am ales un halat alb din bumbac 100%, cu un model discret și nu am greșit. Îmi place enorm de mult că e călduros și confortabil. tot procesul de comanda online a fost foarte simplu, comanda ajungându-mi foarte repede, în aproximativ 3-4 zile. Când am deschis coletul, halatul era împachetat frumos într-o folie transparentă pentru a fi protejat. Și acum după purtare arată impecabil!



Get ready with me today! The first thing I do in the morning is to drink a cup of coffee and I open my laptop. Dressed in a long, white gown I start my morning. The sun is up is rising, but I don't want to get out of bed. I love to adopt casual attire when going to college or work and therefore always fits my natural makeup. When I still have extra time in the morning, I curl my hair. A little perfume, a bit of joy, sunshine and all day becomes perfect!

                              Follow me on Google+BloglovinFacebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

2 comentarii

Subscribe