Bijuterii de atelier

13 aprilie



Toate am vrea să avem bijuterii unicat, așa-i? Să știm că doar noi avem acea bijuterie și nimeni altcineva... Ei bine, vă spun unde găsiți acești cercei minunați. În spatele brand-ului Artefact - bijuterie de aterlier stă Roxana, o fată frumoasă, cochetă și deșteaptă. A terminat Arhitectura și așa ne-am cunoscut, fiind amândouă la aceeași facultate. Îi apreciam creațiile de dinainte să începem colaborarea și îi mulțumesc pe această cale că mi-a dat șansa să-i port bijuteriile.
Trebuie să vă spun că așa cercei nu veți găsi în altă parte. Sunt lucrați cu atâta migala și pasiune. Favoriții mei sunt cei roșii și cei verzi. Îmi place că majoritatea sunt supradimensionați și deja știu la ce ținută îî voi asorta pe cei roșii.
Vă invit să intrați pe pagina de facebook a Roxanei aici și să vă alegeți și voi perechea preferată. Și dacă aveți anumite preferințe, sunt sigură că vi le va îndeplini, ba mai mult, vă va depăși așteptările.





                                                  Follow me on Google+Bloglovin, Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

2 comentarii

  1. OMG, lovely pieces! :) Love all of them! :) x
    Helena
    http://www.ilenczfalva.com/
    https://www.instagram.com/helena_de_ilenczfalva/

    RăspundețiȘtergere

Subscribe