Tinuta de toamna de la Dresslily

25 septembrie


E Duminică seara. Am terminat toate lucrurile ce le aveam de făcut weekend-ul acesta. E momentul meu de relaxare după o săptămână plină, moment pe care îl voi petrece alături de voi, pe blog. Imi lipsește o cană de ceai sau lapte fierbinte, însă îmi e prea frig să ies de sub plapumă.
Weekend-ul a zburat deja și săptămâna ce va veni va zbura la fel de repede. Oare pentru ce atâta grabă?
                                                                              *
Schimbând subiectul, vouă ce vă place să purtați toamna? Vremea devine din ce în ce mai capricioasă, temperaturile scad din ce în ce mai mult. Mie îmi lipsește un palton, așa că m-am pus să caut unul, online. Am găsit mai multe lucruri frumoase pe site-ul celor de la Dresslily, de pe care mi-am comandat deja câteva produse.
Am alcătuit o ținută din care vă puteți inspira. Ador cizmele de piele întoarsă peste genunchi, purtate cu fustă si cu un palton călduros. Aș mai adăuga un machiaj natural și cel mai larg zâmbet pentru o seară reușită, petrecută alături de iubitul meu în oraș savurând un vin fiert sau o ciocolată calda.
Cam așa ar arăta pentru mine o seară perfectă de toamnă.
Mai jos găsiți link-ul fiecărui produs.
O săptămână excelentă, plină de realizări vă doresc.

Palton Dresslily - AICI
Geantă gri cu lanț - Dresslily - AICI
Fustă în carouri - Dresslily - AICI
Tricou - Dresslily - AICI 
Cizme peste genunchi - Dresslily - AICI

Lanț șnur de piele - Dresslily - AICI
Set inele - AICI
Pensule pentru machiaj - Dresslily - AICI

Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Ce articol frumos!
    Imi place geanta, am pus-o pe lista mea. Merci pt idee!

    Daiana Hamza
    www.ChezDaiana.com

    RăspundețiȘtergere

Subscribe