Cani haioase - cadoul perfect de Craciun

11 decembrie



Se apropie sărbătorile de iarnă, afară de din ce în ce mai frig, iar eu în weekend caut cadourile perfecte pentru toți membri familiei mele. Îmi place să primesc cadouri, însă simt o satifacție și o mulțumire imensă când ofer daruri persoanelor pe care le iubesc.
Subiectul despre care vă vorbesc azi? Căni haioase (click) și obiecte personalizate! Acestea sunt un cadou perfect pentru o prietenă, pentru iubit, pentru mama sau bunica. De acceea m-am decis să comand și eu una.
Și pentru situațiile în care vă dați seama că peste două zile e un eveniment și încă nu ați comandat un cadou, am o veste wow! Comanda am făcut-o Joi, iar Vineri mă sună curierul! Eram uimită de rapiditatea cu care mi-a fost trimis coletul! Este singurul colet care mi-a ajuns vreodată așa de repede.
De acum, diminețile noastre de weekend au mai multă aromă, mai multe zâmbete și mai multe îmbrățisări. But first coffee!
O zi superbă vă doresc!



Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

2 comentarii

Subscribe