Proteină din lapte pentru păr?

06 mai


Noul gamă de la Nivea pentru îngrijirea părului a ajuns și la mine. Am testat șamponul și balsamul Nivea hairmilk de ceva timp așa că am revenit pe blog cu părerile mele despre acesta.
În general mi-e puțin teamă să încerc șampoane noi deoarece am probleme cu mătreața și cu excesul de sebuum, însă spre surprinderea mea acest șampon nu mi-a provocat mătreață, cu toate că nu acesta este obiectivul său principal.
Noua gamă Nivea hairmilk își propune să regenereze părul fără să îl încarce, secretul fiind formula inovatoare bazată pe proteine naturale din lapte. În plus, conține Eucerit care crează un strat protector la suprafața firului de păr pentru a diminua influența factorilor externi asupra structurii acestuia.
Ce promite?
- formulă specială creată pentru firul de păr normal
- un păr suplu și frumos
- regenerare din interior
- nu încarcă părul
- îngrijirea și fortifierea firului de păr
- volum și strălucire
- clătire ușoară
Pot să confirm că face ce promite. Aș mai avea de adăugat că părul se piaptănă mult, mult mai ușor și că nu favorizează apariția mătreței, ceea ce este excelent pentru mine. Folosind și balsamul din aceeași gamă, părul devine mătăsos și strălucitor. De asemenea am observat că excesul de sebuum apare abia a treia zi de la spălare și nu cum mi se întâmpla până acum - a doua zi.
Am împărțit și prietenelor mele dragi câte un eșantion de 50 ml pentru fiecare și sper să li se potrivească așa de bine cum mi se potrivește mie și le aștept părerea și aici pe blog la comentarii și AICI.

Un weekend excelent vă doresc!
Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe