Black & white with Sheinside.com

04 aprilie




Atunci cand trebuie sa ne imbracam si ne invartim prin camera si nu stim ce sa alegem, combinatia alb-negru nu va da gres. Negrul inseamna eleganta, sobrietate si sofisticare, pe cand albul inseamna puritate, luminozitate si stralucire. Alb-negru este combinatia ideala nu doar in ceea ce priveste imbracamintea ci si in alegerea accesoriilor si incaltamintei.
De mult timp urmaresc site-ul sheinside.com si in curand voi face prima comanda! Pana sa ma decid ce anume vreau sa-mi cumpar (imi plac toate!) vreau sa va arat si voua 10 piese preferate de pe site-ul lor, bineinteles  in nonculorile alb-negru.
Am ales 2 rochii, una neagra cu detalii la baza gatului (nr.2) si una simpla alba (nr.7) si bineinteles 2 perechi de pantofi stiletto (o pereche negri simpli si o pereche cu imprimeu zebra. Paltonul (nr.1) dupa cum putem observa se potriveste de minune unei tinute alcatuite dintr-o fusta neagra, tip creion de piele si o camasa din voal alba.
Bineinteles vroiam sa va arat si niste accesorii pe care eu le-as purta cu drag.
Cunoasteti marca sheinside? Ati cumparat vreodata de la ei de pe site? Eu va invit sa intrati si sa vedeti, sunt sigura ca multe va vor face cu ochiul! Abia astept sa ma decid ce sa comand si sa va spun experienta mea. 
1. Palton - aici / 2. Rochie neagra - aici / 3. Colier - aici / 4. Pantofi - aici / 5. Bratari - aici / 
6. Cercei- aici / 7. Rochie alba - aici / 8. Plic -  aici / 9. Bluza spatele gol - aici / 10. Pantofi - aici 



You Might Also Like

1 comentarii

Subscribe