Dungi verticale si geanta albastru deschis

05 iulie

   


   O dată la aproximativ două, trei Duminici, ieșim la poze. De data asta vă voi arăta produsele primite în poștă în ultima perioadă. Geanta albastră m-a cucerit îndată ce am deschis coletul. E încăpătoare și culoarea e așa veselă, că mă bine dispune instant. Cei de la wholesalebuying mi-au mai trimis un lănțișor suflat cu argint cu un pandantiv cub și o pietricică în interior. Când îmi comand ceva de pe vreun site străin, mă uit dacă au și ceva pentru bărbați, astfel că iubitului meu i-am ales o pereche de ochelari de care este foarte încântat.
     Cei de la Shein mi-au trimis două piese vestimentare. Prima este cămașa cu dungi verticale, care mă face să par mai înaltă și mă subțiază. Materialul este foarte plăcut la atingere și lejer. E perfectă pentru o seară de vară pe malul Begăi. Am ales să port o pereche de pantaloni albi și o pereche de sandale joase pentru a mă simți lejeră și a mă putea bucura de o Duminică relaxantă.
Sper că săptămâna voastră decurge bine și vă doresc în continuare spor la lucru și seri relaxante de vară.

Am purtat:
Cămașă - Shein
Geantă - Wholesalebuying
Lanț - Wholesalebuying
Pantaloni - Bonprix
Sandale - Shein

Follow me on Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe