Tinute de vara

17 iulie



Mi-am dat seama că nu prea am haine de vară, așa că m-am pus să caut câteva rochițe pe internet și am găsit un nou site - Rosegal de pe care am plasat deja o comandă. Am găsit o mulțime de produse interesante la prețuri bune.  Pe lângă cele două rochițe ce mi-au plăcut mult, a fost geanta neagră cu lanț și sandalele maro. Pe site găsiți o gamă largă de produse, de la îmbrăcăminte de femei și bărbați, la accesorii și produse pentru casă. Abia aștep să-mi ajungă comanda și să vă povestesc despre produsele lor. Vă las câteva produse ce mi-au plăcut mult, poate aruncați un ochi.
Până atunci, vă doresc tuturor o săptămână ușoară și frumoasă!

Rochie - aici 
Geantă - aici 
Cercei - aici
Sandale - aici

Rochie - aici
Geantă - aici
Cercei - aici
Follow me on Facebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe