Dresslily - imbracaminte si accesorii

02 noiembrie



E seară deja. Tocmai am ajuns acasă și m-am ghemuit în fotoliul meu preferat. Cu toate că sunt o grămadă de lucruri ce mă presează să le fac, îmi iau o pauza de 15 minute să mă relaxez. Muzica cântă în fundal și încerc să mă bucur de o seară ploioasă de toamnă.
De vreo două săptămâni am primit produsele comandate de pe dresslily.com și vroiam să vi le arăt.
Mi-am comandat o bluză cu un model deosebit la baza gâtului din voal, neagră, un lănțișor de piele de care sunt tare încântată și o gentuță neagră cu lanț.
Comand destul de des îmbrăcăminte și accesorii online și vă recomand să aruncați un ochi pe site-ul celor de la Dresslily - aici - sigur veți găsi ceva pe placul vostru, eu am ochit deja câteva produse ce mi le-aș comanda de la ei.
Îi găsiți pe instagram - aici  si aici.

Bluză Dresslily - aici
Geantă Dresslily - aici
Lănțișor Dresslily - aici


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe