Tu cum ai grija de tenul tau? Cosmetice naturale Bottega Verde

23:07



În ultimul timp am tot reflectat la calitatea produselor cosmetice. Toate știm că foarte multe dintre cosmeticele care le folosim în fiecare zi, conțin o cantitate mai mare sau mai mică de produse chimice care dăunează tenului și pielii.
De ceva timp încoace, sunt într-o continuă căutare de produse cosmetice și make-up cât mai naturale.
Am descoperit brandul BottegaVerde.ro  - marca italiană cea mai cunoscută din domeniul îngrijirii pielii și m-am gândit să vă povestesc și vouă despre aceasta.
 " BottegaVerde.ro, datorită creativității și curiozității înnăscute a caracterului intalian, folosește peste 300 de ingrediente naturale ce provin din zone originare, cu scopul de a conserva eficacitatea lor: strugurii roșii din Palatul Massaini, ulei de măsline și miere de la Marea Mediterană, măceșe din Chile, argan și unt de shea. "

Pentru că luna aceasta toate companiile de retail se pregătesc de Black Friday, trebuie să știi că BottegaVerde.ro organizează Black Friday în DOUĂ weekenduri din luna noiembrie: atât pe 18-20 Noiembrie, cât și pe 25-27 Noiembrie reducerile ce vor fi anuntate Vineri fiind de până la 80%!
Cu ocazia asta faci smart shopping și pentru cadourile de Crăciun, cumpărând cadouri de calitate înaltă pentru toate persoanele dragi ție, la cele mai mici prețuri. 

Eu mi-am făcut deja o listă de cumpărături și vă las și vouă câteva sugestii. Abia aștept să testez produsele și să împărtășim păreri și opinii despre acest brand. 


Set cadou - produse cu unt de shea -click AICI
Fard de pleoape - roz prăfuit - AICI
Ruj cu ulei de avocado și extract de aloe - AICI 
Corector cu extract de rodie și vitamina E - AICI
Cremă de față pentru piele sensibilă - AICI
Apă de parfum - AICI
Set cadou Lavandă - gel de duș și cremă de corp - AICI

Ceea ce mi se pare interesant este că pe lângă produsele naturale, BottegaVerde.ro desfășoară campania "Frumusețea este în tine" care susține împădurirea terenurilor degradate din sudul României.




Cred că v-am făcut deja curioase/curioși.



Tu cum ai grijă de tenul tău? Cât de atent te uiți la produsele cosmetice și de machiaj pe care le cumperi?



Notă - Toate fotografiile din această postare apartin site-ului BottegaVerde.ro 

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    RăspundețiȘtergere