Manichiura perfecta facuta acasa in doar 5 pasi

12 iunie


Se poate să realizăm manichiura perfectă acasă? Răspunsul este cu siguranță, da! Gama Cupio in the city ne rezolvă problema.
Recunosc, îmi fac unghiile doar acasă, rar merg la salon, din mai multe motive. În primul rând pentru că nu am timp efectiv să pierd pe drumul către salon și apoi spre casă, iar în al doilea rând pentru că prețurile mi se par mult prea mari.
Pe primul loc în topul preferințelor mele sunt ojele semipermanente de la Cupio.ro, însă durează destul de mult, mai ales atunci când ești mereu pe fuga așa că m-am decis să încerc ojele obișnuite cupio in the city. Mi-am ales două nuanțe superbe ( Milano și Sydney), o bază și un top coat, o sicluță de latex lichid pentru cuticule și un ulei tot pentru cuticule.


Pentru a vă împărtăși secretul unei manichiuri perfecte vă spun exact pașii pe care eu îi fac:
-  Mă spal pe mâini, câteodată aplic și puțin scrub - prefer sarea de mare, după care îmi curăț și pilesc unghiile.
-  Aplic degresant după care aplic primul strat - baza și aștept să se usuce.
- Puteti aplica latexul pentru cuticule pentru ca în momentul când aplicați culoarea, cuticulele să rămână curate.
- Aplic două sau trei straturi de ojă, bineînțeles las să se usuce fiecare strat.
- Aplic top coat-ul lucios sau mat și mai apoi, după ce s-a uscat, înainte de a aplica uleiul, dau jos latexul pentru cuticule. 
Uleiurile de cuticule se găsesc în mai multe sortimente astfel că puteți alege ce miros vă place mai mult, eu am ales de migdale.

Simplu ca buna ziua! Aspectul final iese aproximativ ca cel de dupa oja semipermanentă. Și cel mai important - ține aproape 2 săptămâni.
Sper să vă placă postarea de azi și aștept să îmi spuneți voi ce oje folosiți.
Kisses,

                                     Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe