Trucuri pentru silueta plus size

27 iunie


Cu siguranță nu toate dintre noi avem o siluetă așa cum ne-am dori și, cu toate că facem eforturi, uneori rezultatele nu sunt pe măsura așteptărilor noastre. Însă asta nu ne împiedică să arătăm bine. 
Cum să te îmbraci dacă ai o siluetă plus size?  Îmbracă încrederea! Pentru că dacă ai încredere, îți cumperi hainele care ți le dorești și care crezi că ți s-ar potrivi, atunci îți stă cel mai bine. 
Cu siguranță și eu mai am mult de lucrat la capitolul acesta. Mereu spuneam: voi slăbi și atunci îmi voi cumpăra hainele care mi le doresc. Ei bine, am trecut și prin perioada când avut cu mai bine de 20 de kilograme în minus, însă nici atunci nu am învățat să am încredere pe deplină în mine. (Poate că despre istoricul dietelor pe care le-am ținut, cele care au funcționat și cele care nu, vorbim într-o altă postare.) Așa că m-am decis să învăț să-mi dedic mai mult timp mie, să îmi aleg hainele care îmi plac și să le și port, nu doar să le cumpăr... 
 Am învățat și câteva trucuri care să mă ajute:

  • Pantofii cu toc   
       Știu că nu e ușor să purtăm tocuri, însă putem alege un toc gros în loc de tocul cui. Recent mi-am achiziționat o pereche de sandale bej cu platformă și toc gros de  pe Rosegal.com. Pot spune că sunt preferatele mele, nu doar pentru că sunt foarte fumoase, ci și pentru că sunt foarte comode și rezist mult cu ele în picioare (ceea ce nu se întâmplă prea des cu o pereche de pantofi/sandale cu toc). 



  • Poartă haine deschise la culoare
În general tindem să credem că dacă purtăm doar negru, vom părea mai slabe. Într-adevăr, negru subțiază, însă ar fi bine să încercăm să nu purtăm în fiecare zi, ținute all black. În ultimul timp, am ales să port culori deschise și am observat că în primul rând mă simt mai fericită și în al doilea rând pentru că este recomandat pe căldurile astea...  
Pentru că noi arhitecții iubim negrul, în ținuta de azi am ales să port totuși o cămașă neagră cu umerii goi cu o pereche de pantaloni albi, geanta roșie, rujul și accesoriile completându-mi ținuta. 


  •  Alege croiala  și mărimea care ți se potrivesc
Nu-ți cumpăra haine mult prea largi sau mult prea strâmte și alege croiala care ți se potrivește. Sunt multe colecții pentru femeile plus size în magazine așa că ai de unde alege și de unde să te inspiri


  •  Poarta lenjerie modelatoare 
Dacă ai un eveniment important și dorești să porți rochia mult visată, alege să porți o lenjerie modelatoare. Îți va pune în evidență formele și te va face să ai mai multă încredere în tine. 

  • Sportul, dieta echilibrată și somnul
Chiar dacă ți se pare că nu dă rezultate, încearcă să duci un stil de viață echilibrat, să scoți din meniu făinoasele, dulciurile și sucurile carbogazoase. Plimbă-te seara prin parc sau aleagră 15-20 de minute în fiecare zi. Te vei simți mai bine și vei avea o gândire pozitivă. Și nu în ultimul rând, încearcă să nu renunți la orele de somn. (Eu am renunțat de multe ori, însă după o perioadă mai îndelungată se simte foarte tare). 

Voi ce trucuri cunoașteți?
Kisses, 
 

                                    Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila     

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe