About me

23 septembrie


Mă numesc Anca Frățilă sunt arhitect și sunt pasionată de modă. 
Am început acest blog în 2014 din dorința de a transmite tuturor fetelor și femeilor că indiferent de vârstă sau siluetă, fiecare dintre noi suntem frumoase în felul nostru, din dorința de a-mi împărtăși gândurile și părerile despre ultimele tendințe în modă și de a împărtăși cunoștințele în domeniul arhitecturii și design-ului de interior. 
Printre pasiunile mele se numără muzica și călătoriile.

My name is Anca Frățilă, I am an architect and fashion and beauty blogger. 
I started this blog in 2014 from the desire to tell every women she is beautiful! No matter the size, the nation or the age. 
Here, I will share toughts and opinions about the latest trends in fashion and beauty and also my knowledge in architecture and interior design. 
My hobbies are listening to music, singing and travelling. 

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe