AVON the company for women

23:46

Am avut ocazia sa fiu astazi la cea mai importanta conferinta de vanzari din cadrul AVON din anul acesta. Trebuie sa recunosc ca m-am simtit tare, tare bine. Am aflat ca echipa 012, din care fac si eu parte, este echipa cu cei mai buni reprezentanti si lideri la nivel national.

Intrand in sala, am observat ca pe scaun astepta frumos un cadou, o mica atentie din partea AVON si flyere cu noutatile urmatoarei campanii. Mereu mi-au placut cadourile!
Ceea ce mi-a placut foarte mult a fost ca am putut sa testez si sa aflu mult mai multe informatii despre produsele ce urmeaza a fi promovate in campaniile viitoare. Am vazut cateva produse care m-au incantat si trebuie sa le am!
Folosesc de mult produsele AVON si mereu am fost incantata de ele. Au oferte din ce in ce mai bune, raport bun calitate-pret si mereu apare ceva nou!

Ati incercat produsele AVON? Ce gama va incanta cel mai mult?
Maine pe pagina de facebook va astept cu o surpriza!
Pana atunci, va las cu pozele! O seara cat mai frumoasa!
Kisses!

Follow me on facebook: https://www.facebook.com/ancafratilablog
&
Instagram: arhancafratila


Puteti castiga lantisorul din imagine oferit de AVON. Mai multe detalii pe FB.
Pentru mai multe detalii despre produse, cat si pentru inscrieri va astept pe facebook. 

You Might Also Like

0 comentarii