Back to school?

24 septembrie

Am început un an nou școlar. Cei mici la grădi, cei măricei la școală, adolescenții la liceu, iar noi la facultate... Mereu vedeam fetele din anul 5 și 6 de la arhitectură mai aranjate și mai îngrijite decât cele din anii mici... Care să fie oare secretul? Am crescut noi și ne dorim un alt aspect sau poate avem mai mult timp? Sau poate schimbarea asta ne ține doar câteva săptămâni până când începem să avem din ce în ce mai mult de lucru? Probabil că odata trecerea timpului voi afla și eu... Cu toate astea, mi-am propus ca măcar de două ori pe săptămână să postez ceva nou. Îmi face bine să scriu și să mă documentez despre altceva, mă relaxează...

Am ales astăzi să port botinele mele bej cu o pereche de pantaloni stretch kaki și un pulovăraș de culoarea untului super confortabil. Ca să accesorizez ținuta am ales să port gentuța mea albă cu detalii aurii alături de ceasul rose-gold pe care l-am achiziționat în primavară de la Avon ( Sunt pasionată de ceasuri, dar acesta îmi este cel mai drag și-l port cel mai mult).
 O ținuta simplă și elegantă în care m-am simțit tare bine...
Sper ca v-a placut!
O seară cât mai frumoasă!
Kisses!

Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook! 


  Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila 



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe