Black & Leather

15 septembrie



Încep sa mă obișnuiesc deja cu sunetul ploii pentru că în fiecare seara stropi de apă se lovesc de fereastra mea. E toamnă iar… mi-e parcă deja dor de serile de vară. O liniște și un calm în seara asta de nedescris… Și am decis să scriu iar pe blog cu toate că de multă vreme nu am mai postat nimic și îmi era tare, tare dor să scriu. De mică adoram să fac compuneri și să scriu poezii… Dar gata cu introducerea să trecem la capitolul fashion.

 Trebuie să recunosc că îmi place toamna pentru că revin la negru. Ador să mă îmbrac în negru pentru că subțiază silueta și oferă o eleganță aparte. Astăzi am combinat geaca de piele neagra (nelipsită din garderoba oricărei femei) cu bluza asimetrică, jeanși strâmți si botine cu toc mic. Am accesorizat ținuta cu o geantă simplă, mică, dar foarte încăpătoare pe care o iubesc, brățări argintii și un inel supradimensionat. Am ales acest look pentru o ieșire în oraș cu o veche prietenă, de care îmi era tare dor și careia îi mulțumesc pentru că mi-a facut cele mai frumoase poze (cu râsetele și distracția de rigoare de la shooting).

Geaca de piele poate fi purtată atât cu o cămașă, fustă de piele până la genunchi și bineînteles tocuri sau cu o rochită pentru a crea un look elegant, sofisticat, cât și cu jeanși alături de un top simplu și botine pentru un look de zi, casual.

Pentru că “Less is more…”, mereu mi-a plăcut să adopt un stil vestimentar simplu. De aceea consider că, în vremurile noastre, când toate fetele își pun cât mai multe accesorii și combină diferite imprimeuri într-o formă nu tocmai placută, o ținută simplă nu va da niciodata greș. De aceea, atunci când nu știti în ce să vă imbrăcați și petreceți prea mult timp în fața dulapului, gândiți-vă la o combinație simplă, dar de efect.
O zi cât mai frumoasă va doresc și plină de soare și vreme bună!
Pupici!



Vă aștept pe facebook https://www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe