Ce te face fericita?

28 martie


De vreo două zile tot încerc să scriu postarea aceasta, însă de fiecare data sunt întreruptă de alte activități prioritare pentru acel moment. Tot de vreo două zile am început să merg cu bicicleta la birou și mi-am reamintit fericirea și liniștea ce o simțea în Sevilla când făceam acest lucru.
Îmi aduc aminte că oamenii erau mai fericiți, mai senini, cu toate că fiecare dintre ei aveau gândurile și problemele lor. Orașul era mai vesel.
Acaparați de activitățile zilnice și de ritmul alert, uităm de multe ori lucrurile mici ce ne fac fericiți și le facem din ce mai rar. Astăzi vă propun să vă faceți o listă cu lucrurile ce vă împlinesc și vă fac fericiți.
Pe lângă pasiunea mea de a cânta, îmi place să pictez, să dansez, să alerg sau să merg cu bicicleta. Îmi plac călătoriile extrem de mult pentru că fiecare oraș vizitat mă învață o grămadă de lucruri.
Mă simt fericită când mai realizez o postare pe blog și vorbesc cu voi și chiar dacă nu vă cunosc pe fiecare în parte, vă mulțumesc că sunteți aici.
Primăvara a venit, temperaturile au crescut așa că nu avem niciun motiv să nu fim bucuroși. Hainele groase le-am pus în șifonier și putem purta fusta aceea vaporoasă sau geaca neagră de piele.

Ținuta pe care vi-o propun astăzi este una simplă, alb-negru. Cizmele cu toc primite de la PinkBasis, m-au pus puțin în dificultate pentru că nu știam exact cu ce le-aș putea purta astfel încât să mă simt bine și să nu creez o ținută neadecvată. Am ales o fustă simplă, neagră, un maiou ivoire și geaca neagră primită de la YoShop.com. Calitatea produselor este foarte buna, materialele fiind rezistente și în cazul maioului materialul este foarte fin. Vă recomand cu drag să vă uitați la ei pe site și să îmi spuneți ce vă place.
O săptămână frumoasă și ușoară vă doresc!

Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @ancafratilablog

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe