Riscuri cand comanzi haine online

26 martie


Așa cum spune și titlul, există anumite riscuri când comandăm haine sau pantofi online.
Pot să apară anumite aspecte la care nici măcar nu ne gândim. De aproximativ 3 ani de când am început blogul și am început să-mi comand îmbrăcăminte online, nu mi s-a mai întâmplat până acum să primesc un produs total diferit față de ce credeam că am comandat. 
A durat aproape 3 luni până să îmi primesc coletul - o bluză comandata de pe wsdear.com
Cu toate că am comandat mărimea xl, cu gândul că îmi va veni puțin lărguță, am fost uimită de cât de mică era bluza - se potrivea unui S. Calitatea materialului nu era una exceptională, iar când am deschis coletul avea un miros puțin ciudad, așa că am dus bluza repejor la curățătorie. Intr-adevăr, după curățare, materialul era mai moale și mai plăcut la atingere, însă bluza s-a făcut și mai mică. 
Am decis să o fac cadou surorii prietenului meu, căreia i-a venit foarte bine și s-a bucurat mult de ea.
Nu voi mai comanda de pe acest site și nu îl recomand. Sunt curioasă să aflu dacă vreuna dintre voi a mai comandat de la ei și ce fel de experiența a avut. O zi de duminică excelentă vă doresc.


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

3 comentarii

Subscribe